Ważne informacje dla studentów dotyczące mLegitymacji
Wysłane przez Michał Pietrzyk w wt., 09/16/2025 - 12:22
Body:
Od 1 października 2025 r. uczelnia wprowadza nowe zasady wydawania legitymacji studenckich, które wynikają z przepisów Ministerstwa Nauki i Ministerstwa Cyfryzacji.
Nowe zasady wydawania legitymacji
Zgodnie z nowymi regulacjami, mLegitymacja staje się podstawową formą legitymacji studenckiej dla wszystkich studentów posiadających numer PESEL. Jest to mobilny dokument, który możesz aktywować w aplikacji mObywatel na swoim telefonie. Pamiętaj, że mLegitymacja ma taką samą ważność jak jej fizyczny odpowiednik.
Odbiór i przedłużenie ważności
- Plastikowa legitymacja
Dla osób, które podczas rekrutacji uiściły opłatę za wydanie legitymacji plastikowej, legitymacje będą wydawane w COS (parter, s.3) od 1 października 2025r. Jeśli potrzebujesz tradycyjnej, plastikowej legitymacji, możesz ją otrzymać na swój wniosek. Dotychczas wydane legitymacje zachowują ważność.
Wysyłka pocztą: Możesz również zamówić wysyłkę plastikowej legitymacji. Koszt to 25 zł. Aby to zrobić, opłać wysyłkę na konto Uczelni i wysłać potwierdzenie przelewu na adres cos@wszip.poznan.pl, podając w wiadomości swoje imię, nazwisko, numer albumu oraz adres do wysyłki. Legitymacja zostanie wysłana w ciągu 7 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty.
- Aktywacja mLegitymacji
Aby aktywować mLegitymację, musisz mieć zainstalowaną aplikację mObywatel. Z Centrum Obsługi Studenta na początku października otrzymasz kod QR, który należy aktywować w przeciągu 30 dni.
W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Studenta.
Obraz:

