dr Alicja Malewicz-Pełczyńska
|
Doktor nauk ekonomicznych, specjalista z zakresu marketingu i PR, kierownik projektów strategicznych, w tym budujących relacje ze społecznościami biznesowymi.
Zainteresowania zawodowe to zagadnienia związane z praktycznym wykorzystaniem mieszanki promocyjnej w procesie komunikacji marketingowej - z akcentem na public relations, komunikację on-line oraz zasady i techniki kształtowania pożądanych relacji między poszczególnymi ogniwami kanału dystrybucji – marketing relacji, marketing na rynku B2B. Poza praktyką gospodarczą wykładowca na uczelniach wyższych - UAM, Politechnika Poznańska, WSHM Milenium w Gnieźnie. W życiu prywatnym od 10 lat maratończyk.
Doświadczenie zawodowe: 2000-2003 – Wydawnictwo Wiedza i Praktyka, miesięcznik Reklama w Praktyce/ autor i recenzent publikacji z zakresu praktycznych aspektów wykorzystania narzędzi mieszanki promocyjnej. 1996-2012 Herlitz Sp. z o.o./ pełnomocnik ds. komunikacji marketingowej, kierownik działu marketingu 2012-2020 – Solaris Bus & Coach S.A./ dyrektor działu marketingu i PR/ zakres zdobytego doświadczenia: planowanie i koordynacja strategii komunikacji marketingowej dla całego przedsiębiorstwa (rynek B2B, produkty dostępne na 29 rynkach), zarządzanie działem DMiPR, udział w projektach o charakterze strategicznym. 2014-2020 – Fundacja Zielony Jamnik – na ratunek bezrobotnym/ członek Rady Fundacji/ zakres zdobytego doświadczenia: koordynowanie środków pomocowych, organizacja akcji specjalnych także o zasięgu międzynarodowym, nadzór nad dokumentacją Fundacji oraz prowadzoną komunikacją marketingową. 2020-nadal – Chemirol Sp. z o.o./ dyrektor działu marketingu i PR/ zakres zdobytego doświadczenia: planowanie i koordynacja strategii komunikacji marketingowej dla całego przedsiębiorstwa (rynek agro, lider dystrybucji polskiego rolnictwa), zarządzanie działem DMiPR, udział w projektach o charakterze strategicznym
Dorobek dydaktyczny: 2015-nadal – WSZiB w Poznaniu/ wykładowca-praktyk (10.2015-09.2019), adiunkt (od 10.2019) 2002-2006 – Politechnika Poznańska/ adiunkt w Zakładzie Nauk Ekonomicznych Wykładane przedmioty: Makroekonomia, Mikroekonomia, Podstawy Ekonomii. 2003-2013 – Wyższa Szkoła Humanistyczno-Menadżerska Milenium w Gnieźnie/ starszy wykładowca Wykładane przedmioty: Podstawy Marketingu, Komunikacja marketingowa, Wizerunek przedsiębiorstwa 2005-2017 – UAM w Poznaniu, Podyplomowe Studium Promocji i Reklamy
|
|