Biuletyn Informacji Publicznej

  1. Statut Uczelni
  2. Władze Uczelni
  3. Strategia Uczelni
  4. Podstawa prawna działania
  5. Ocena programowa kierunku administracja - 02.09.2021
  6. Ocena programowa kierunku zarządzanie - 17.11.2022
  7. Opinia PKA - utworzenia kierunku psychologia
  8. Pozwolenie MEiN na utworzenie jednolitych studiów magisterskich o profilu praktycznym na kierunku psychologia
  9. Raport samooceny dla kierunku administracja - 2021
  10. Raport samooceny dla kierunku zarządzanie - 2022
  11. Raport samooceny dla kierunku zarządzanie - 2025
  12. Regulamin studiów (obowiązuje od 01.10.2022)
  13. Regulamin studiów (obowiązuje od 01.10.2023)
  14. Regulamin studiów (obowiązuje od 01.10.2024)
  15. Regulamin studiów (obowiązuje od 01.10.2025)
  16. Program studiów dla kierunku Administracja r.a. 2022/2023
  17. Program studiów dla kierunku Zarządzanie r.a. 2022/2023
  18. Program studiów dla kierunku Administracja r.a. 2023/2024
  19. Program studiów dla kierunku Zarządzanie r.a. 2023/2024
  20. Program studiów dla kierunku Psychologia r.a. 2023/2024
  21. Program studiów dla kierunku Administracja r.a. 2024/2025
  22. Program studiów dla kierunku Zarządzanie r.a. 2024/2025
  23. Program studiów dla kierunku Psychologia r.a. 2024/2025
  24. Wzorzec dyplomu ukończenia studiów (obowiązuje od 1.10.2021)
  25. Wzorzec dyplomu ukończenia studiów (obowiązuje od 01.07.2024)
  26. Regulamin studiów podyplomowych (obowiązuje od 01.10.2020)
  27. Regulamin studiów podyplomowych (obowiązuje od 01.09.2023)
  28. Regulamin zarządzania prawami autorskimi, prawami pokrewnymi i prawami własności przemysłowej oraz zasad komercjalizacji
  29. Regulamin korzystania z infrastruktury badawczej
  30. Regulamin świadczeń dla studentów na r.a. 2022/2023
  31. Regulamin świadczeń dla studentów na r.a. 2023/2024
  32. Regulamin świadczeń dla studentów na r.a. 2024/2025
  33. Zasady rekrutacji - r.a. 2022/2023
  34. Zasady rekrutacji - r.a. 2023/2024
  35. Zasady rekrutacji - r.a. 2024/2025
  36. Zasady rekrutacji - r.a. 2025/2026
  37. Zasady rekrutacji - r.a. 2026/2027
  38. Zarządzenie 2/2022 Kanclerza WSZiP w Poznaniu z 28.04.2022 w sprawie wysokości czesnego
  39. Zarządzenie 1/2023 Kanclerza WSZiP w Poznaniu z 27.04.2023 w sprawie wysokości czesnego
  40. Zarządzenie 2/2024 Kanclerza WSZiP w Poznaniu z 19.04.2024 w sprawie wysokości czesnego
  41. Zarządzenie 2/2025 Kanclerza WSZiP w Poznaniu z 15.04.2025 w sprawie wysokości czesnego
  42. Zarządzenie 3/2022 Kanclerza WSZiP w Poznaniu z 28.04.2022 w sprawie wysokości opłat za dodatkowe usługi administracyjne i edukacyjne związane z tokiem studiów
  43. Zarządzenie 2/2023 Kanclerza WSZiP w Poznaniu z 27.04.2023 w sprawie wysokości opłat za dodatkowe usługi administracyjne i edukacyjne związane z tokiem studiów
  44. Zarządzenie 3/2024 Kanclerza WSZiP w Poznaniu z 19.04.2024 w sprawie wysokości opłat za dodatkowe usługi administracyjne i edukacyjne związane z tokiem studiów
  45. Zarządzenie 3/2025 Kanclerza WSZiP w Poznaniu z 15.04.2025 w sprawie wysokości opłat za dodatkowe usługi administracyjne i edukacyjne związane z tokiem studiów
  46. Regulamin pracy
  47. Regulamin wynagradzania
  48. Regulamin organizacyjny
  49. Procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w WSZiP w Poznaniu
  50. Zasady postępowania w sytuacjach konfliktowych w WSZiP w Poznaniu (obowiązują od 30.09.2020)
  51. Środki z budżetu państwa
  52. Zasady weryfikacji efektów uczenia się osiągniętych z wykorzystaniem technik i metod kształcenia na odległość w sesji letniej w r.a. 2019/2020
  53. Zasady weryfikacji efektów uczenia się za pomocą technologii informatycznych w roku akademickim 2020/2021
  54. Zarządzenie nr 19/2021 Rektora WSZiP w Poznaniu z 30.09.2021 dotyczące realizacji zajęć i zasad weryfikowania efektów uczenia się w WSZiP w Poznaniu w r.a. 2021/2022
  55. Zarządzenie nr 18/2021 Rektora WSZiP w Poznaniu z 30.09.2021 dotyczące weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się poza siedzibą uczelni przy użyciu metod i technik kształcenia na odległość
  56. Zarządzenie nr 2/2022 Rektora WSZiP w Poznaniu z 18.02.2022 dotyczące realizacji zajęć i zasad weryfikowania efektów uczenia się w WSZiP w Poznaniu w semestrze letnim r.a. 2021/2022
  57. Zarządzenie nr 3/2022 Rektora WSZiP w Poznaniu z 01.03.2022 dotyczące weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się poza siedzibą uczelni przy użyciu metod i technik kształcenia na odległość w WSZiP w Poznaniu
  58. Zarządzenia nr 17/2022 Rektora WSZiP w Poznaniu z 08.09.2022 r. dotyczące realizacji zajęć i zasad weryfikowania efektów uczenia się w WSZiP w Poznaniu w semestrze zimowym r.a. 2022/2023
  59. Zarządzenie nr 1/2023 Rektora WSZiP w Poznaniu z 19.01.2023 dotyczące realizacji zajęć i zasad weryfikowania efektów uczenia się w WSZiP w Poznaniu w semestrze letnim r.a. 2022/2023
  60. Zarządzenie nr 11/2023 Rektora WSZiP w Poznaniu z 06.06.2023 dotyczące wykorzystania metod i technik kształcenia na odległość w procesie nauczania i weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się w WSZIP w Poznaniu
  61. Zarządzenie nr 12/2023 Rektora WSZiP w Poznaniu z 06.06.2023 dotyczące wykorzystania metod i technik kształcenia na odległość w realizacji zajęć i weryfikowaniu osiągnięcia efektów uczenia się w WSZiP w Poznaniu w semestrze zimowym r.a. 2023/2024
  62. Zarządzenie nr 21/2023 Rektora WSZiP w Poznaniu z 06.11.2023 w sprawie zmiany nazwy Uczelni
  63. Zarządzenie nr 1/2/2024 Rektora WSZiP w Poznaniu z 08.02.2024 dotyczące wykorzystania metod i technik kształcenia na odległość w realizacji zajęć i weryfikowaniu osiągnięcia efektów uczenia się w WSZiP w Poznaniu w semestrze letnim r.a. 2023/2024
  64. Zarządzenie nr 4/9/2024 Rektora WSZiP w Poznaniu z 24.09.2024 dotyczące wykorzystania metod i technik kształcenia na odległość w realizacji i weryfikacji efektów uczenia się w WSZIP w Poznaniu