Biuletyn Informacji Publicznej
- Statut Uczelni
- Władze Uczelni
- Strategia Uczelni
- Podstawa prawna działania
- Ocena programowa kierunku administracja - 02.09.2021
- Ocena programowa kierunku zarządzanie - 17.11.2022
- Opinia PKA - utworzenia kierunku psychologia
- Pozwolenie MEiN na utworzenie jednolitych studiów magisterskich o profilu praktycznym na kierunku psychologia
- Raport samooceny dla kierunku administracja - 2021
- Raport samooceny dla kierunku zarządzanie - 2022
- Regulamin studiów (obowiązuje od 01.10.2019)
- Regulamin studiów (obowiązuje od 01.10.2020)
- Regulamin studiów (obowiązuje od 01.10.2021)
- Regulamin studiów (obowiązuje od 01.10.2022)
- Regulamin studiów (obowiązuje od 01.10.2023)
- Regulamin studiów (obowiązuje od 01.10.2024)
- Program studiów dla kierunku Administracja r.a. 2020/2021
- Program studiów dla kierunku Zarządzanie r.a. 2020/2021
- Program studiów dla kierunku Administracja r.a. 2021/2022
- Program studiów dla kierunku Zarządzanie r.a. 2021/2022
- Program studiów dla kierunku Administracja r.a. 2022/2023
- Program studiów dla kierunku Zarządzanie r.a. 2022/2023
- Program studiów dla kierunku Administracja r.a. 2023/2024
- Program studiów dla kierunku Zarządzanie r.a. 2023/2024
- Program studiów dla kierunku Psychologia r.a. 2023/2024
- Program studiów dla kierunku Administracja r.a. 2024/2025
- Program studiów dla kierunku Zarządzanie r.a. 2024/2025
- Program studiów dla kierunku Psychologia r.a. 2024/2025
- Wzorzec dyplomu ukończenia studiów (obowiązuje od 1.10.2021)
- Wzorzec dyplomu ukończenia studiów (obowiązuje od 01.07.2024)
- Regulamin studiów podyplomowych (obowiązuje od 01.10.2019)
- Regulamin studiów podyplomowych (obowiązuje od 01.10.2020)
- Regulamin studiów podyplomowych (obowiązuje od 01.09.2023)
- Regulamin zarządzania prawami autorskimi, prawami pokrewnymi i prawami własności przemysłowej oraz zasad komercjalizacji
- Regulamin korzystania z infrastruktury badawczej
- Regulamin świadczeń dla studentów na r.a. 2020/2021
- Regulamin świadczeń dla studentów na r.a 2021/2022
- Regulamin świadczeń dla studentów na r.a. 2022/2023
- Regulamin świadczeń dla studentów na r.a. 2023/2024
- Regulamin świadczeń dla studentów na r.a. 2024/2025
- Zasady rekrutacji - r.a. 2022/2023
- Zasady rekrutacji - r.a. 2023/2024
- Zasady rekrutacji - r.a. 2024/2025
- Zasady rekrutacji - r.a. 2025/2026
- Zarządzenie 2/2021 Kanclerza WSZiP w Poznaniu z 14.04.2021 w sprawie wysokości czesnego
- Zarządzenie 2/2022 Kanclerza WSZiP w Poznaniu z 28.04.2022 w sprawie wysokości czesnego
- Zarządzenie 1/2023 Kanclerza WSZiP w Poznaniu z 27.04.2023 w sprawie wysokości czesnego
- Zarządzenie 2/2024 Kanclerza WSZiP w Poznaniu z 16.04.2024 w sprawie wysokości czesnego
- Zarządzenie 3/2021 Kanclerza WSZiP w Poznaniu z 28.04.2021 w sprawie wysokości opłat za dodatkowe usługi administracyjne i edukacyjne związane z tokiem studiów
- Zarządzenie 3/2022 Kanclerza WSZiP w Poznaniu z 28.04.2022 w sprawie wysokości opłat za dodatkowe usługi administracyjne i edukacyjne związane z tokiem studiów
- Zarządzenie 2/2023 Kanclerza WSZiP w Poznaniu z 27.04.2023 w sprawie wysokości opłat za dodatkowe usługi administracyjne i edukacyjne związane z tokiem studiów
- Zarządzenie 3/2024 Kanclerza WSZiP w Poznaniu z 19.04.2024 w sprawie wysokości opłat za dodatkowe usługi administracyjne i edukacyjne związane z tokiem studiów
- Regulamin pracy
- Regulamin wynagradzania
- Regulamin organizacyjny
- Zasady postępowania w sytuacjach konfliktowych w WSZiP w Poznaniu (obowiązują od 30.09.2020)
- Środki z budżetu państwa
- Zasady weryfikacji efektów uczenia się osiągniętych z wykorzystaniem technik i metod kształcenia na odległość w sesji letniej w r.a. 2019/2020
- Zasady weryfikacji efektów uczenia się za pomocą technologii informatycznych w roku akademickim 2020/2021
- Zarządzenie nr 19/2021 Rektora WSZiP w Poznaniu z 30.09.2021 dotyczące realizacji zajęć i zasad weryfikowania efektów uczenia się w WSZiP w Poznaniu w r.a. 2021/2022
- Zarządzenie nr 18/2021 Rektora WSZiP w Poznaniu z 30.09.2021 dotyczące weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się poza siedzibą uczelni przy użyciu metod i technik kształcenia na odległość
- Zarządzenie nr 2/2022 Rektora WSZiP w Poznaniu z 18.02.2022 dotyczące realizacji zajęć i zasad weryfikowania efektów uczenia się w WSZiP w Poznaniu w semestrze letnim r.a. 2021/2022
- Zarządzenie nr 3/2022 Rektora WSZiP w Poznaniu z 01.03.2022 dotyczące weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się poza siedzibą uczelni przy użyciu metod i technik kształcenia na odległość w WSZiP w Poznaniu
- Zarządzenia nr 17/2022 Rektora WSZiP w Poznaniu z 08.09.2022 r. dotyczące realizacji zajęć i zasad weryfikowania efektów uczenia się w WSZiP w Poznaniu w semestrze zimowym r.a. 2022/2023
- Zarządzenie nr 1/2023 Rektora WSZiP w Poznaniu z 19.01.2023 dotyczące realizacji zajęć i zasad weryfikowania efektów uczenia się w WSZiP w Poznaniu w semestrze letnim r.a. 2022/2023
- Zarządzenie nr 11/2023 Rektora WSZiP w Poznaniu z 06.06.2023 dotyczące wykorzystania metod i technik kształcenia na odległość w procesie nauczania i weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się w WSZIP w Poznaniu
- Zarządzenie nr 12/2023 Rektora WSZiP w Poznaniu z 06.06.2023 dotyczące wykorzystania metod i technik kształcenia na odległość w realizacji zajęć i weryfikowaniu osiągnięcia efektów uczenia się w WSZiP w Poznaniu w semestrze zimowym r.a. 2023/2024
- Zarządzenie nr 21/2023 Rektora WSZiP w Poznaniu z 06.11.2023 w sprawie zmiany nazwy Uczelni
- Zarządzenie nr 1/2/2024 Rektora WSZiP w Poznaniu z 08.02.2024 dotyczące wykorzystania metod i technik kształcenia na odległość w realizacji zajęć i weryfikowaniu osiągnięcia efektów uczenia się w WSZiP w Poznaniu w semestrze letnim r.a. 2023/2024